شاياشايا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

شاياجون

سلامت باشی کوچولوی قشنگم

1391/10/20 19:17
نویسنده : مريم ارشدي
389 بازدید
اشتراک گذاری

شایاجونم!

دیشب وقتی از اداره رسیدم خونه ساعت 20 بود درست متل خودت که نمرت بیسته بیسنه ؛ اینقدر کارای جدید انجام می دادی و بازی در می آوردی که خاله ملیکا و من جیغ می زدیم و ازت می پرسیدیم باهوش من کو؟ و تو به خودت اشاره می کردی و همه رو می خندوندی.

وقتی تو آغوش مادرت شروع کردی به شیر خوردن، جالب بود که خودت انتخاب می کردی که از کدوم طرف باید شیر بخوری. وقتی مامان جونت تعجب مارو دید گفتش سه روزی می شه که این کار را می کنه.

خلاصه شیرین کاریات کار دستت داد. خودمون چشت زدیم. امروز حسابی تب داشتی و من اولین بار بود که اینجوری با صعف می دیدمت و علیرغم اینکه امروز مرخصی بودم که در ادامه بازی های دیشب باهات عشق بازی کنم ولی با کمال ناراحتی و چشمانی اشکبار کنارت اومدم.

البته بابات گفت که بخاطر دندوناش هم هست آخه عزیزم تو فقط شش تا دندون داری و حتما بابات درست می گه من قبولش دارم چون بابات از نظر من پزشک حاذقی است و من هرقت کسالتی دارم فقط کافیه چند جمله باهام درمورد بیماریم توصیه کنه؛ باور کن معجزه است چون بهبود پیدا می کنم. داروهایی که تجویز می کنه شفابخشه. نه اینکه من فقط بگم همه فامیل و افرادی که میان پیشش اعتراف می کنن.

به هرحال برات دعا می کنم زود زود زود خوب بشی تا با شادی و سلامتی کنار هم باشیم. ان شاءالله

 

پسندها (1)

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
28 دی 91 16:21
سلام خانم ارشدی خدا نوه نازتون رو براتون سالم و سلامت نگهداره و زیر سایه پر مهر شما قد بکشه و شما شاهد بالیدنش باشین. توی یک سال و خورده ای که دارم خاطرات دخترم رو تو این دنیای مجازی مینوسیم . مامان و باباهای زیادی رو دیدم که واسه بچه هاشون وقت میذارن و مینویسن با سادگی هر چه تمامتر. ولی تا به حال مامان بزرگی به مهربونی شما که اینقدر واسه نوه وقت بذاره ندیده بودم. خدا سایتون رو بالای سر نوه خوشگلتون نگهداره. با افتخار لینکتون کردم.




مرسي خالش منم لينكتون كردم عزيز باشين
مامان آراد(خاطره)
28 دی 91 19:10
سلام..با افتخار لینک شدین...خوشحال میشیم شما هم آراد رو لینک کنین..


مرسی خالش
دایی
9 بهمن 91 15:19
هميشه عزيز و سلامت باشي خانم کوچولو
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:31
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک
سارا
7 مهر 92 19:18
خیلی خوشگلی
نورعلی
13 دی 92 17:18
سلام تشکر که سر زدی ماشاا.. گل شما هم بزرگ شد خدا نگهدارش باشه انشاا..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاياجون می باشد