شاياشايا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شاياجون

سال نو ، پارک شریعتی با شایاجون

1393/4/9 14:08
نویسنده : مريم ارشدي
680 بازدید
اشتراک گذاری
فروردین 1392
سال نو ، پارک شریعتی با شایاجون

شایاجون امروز هفت روز از سال 1392 گذشته؛ سه روز اول را ما رفتیم کاشان، از اقوام ، ننه جون و داداجون، عمه ها، عمو و خاله های مامان، مامانی و آقاچون و عموها و عمه های خودت و ... دیدن کردیم و به تهران اومدیم

چون خاله ملیکا و امیدجون سعادت سفر خانه خدا و مدینه منوره را پیدا کرده بودند ما روز چهارم اومدیم تهران و روز پنجم به مهراباد رفتیم بدرقه شون.

امروز کمی دلتنگشون شدیم و از خونه زدیم بیرون اول رفتیم امامزاده صالح و بعد هم تورو بردیم پارک؛ کدوم پارک؟ پارک شریعتی که در قسمت جنوبی خیابان شریعتی است. این پارک بخاطر مجسمه ها و مالکتهای فراوونی که داره خیلی زیبا و نوعی حیات وحشه، این پارک برای کودکان و نوجوانان خیلی مناسب و با ارزشه من که بزرگسال هم هستم خیلی این بوستان را می پسندم و دوست دارم.

خلاصه من و شما و باباجون با مامی و آقا جون حسابی باتو اونجا بازی کردیم و حتی نماز و ناهار ظهر را هم اونجا صرف کردیم.

البته یکی از مسال مهم که باعث شد من اونجا راحت باشم خلوتی شهر تهران به دلیل ایام تعطیلات نوروز بود..........

فروردین 1392پارک شریعتی تهران

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاياجون می باشد